شيرين ترد على ما نسب لحماها: زوجي إنسان محترم وأنا كلي ملكه.. والجمهور يعلق

شيرين ترد على ما نسب لحماها: زوجي إنسان محترم وأنا كلي ملكه.. والجمهور يعلق 

مدى بوست – فريق التحرير

خرجت الفنانة المصرية شيرين عبد الوهاب، عن صمتها لترد في تسجيل صوتي على التصريحات المنسوبة لوالد زوجها الفنان حسام حبيب، المتداول في الساعات الماضية بشأن استغلال حسام لأموالها ونيّته للزواج عليها.

وقالت الفنانة شيرين عبد الوهاب، عبر تسجيل صوتي نشرته في حسابها الرسمي بموقع “تويتر”: “عايزة اطمن كل الناس اللي بتحبني، أنا بخير مافيش أي نوع من انواع الخـ.ـطر عليا او على حياتي”.

وأوضحت شيرين: “بالنسبة للي حصل ماينفعش أرد عليه بكلمتين فاسمحولي اقولكم إن حسام جوزي من انضف رجالة الدنيا وانسان محترم ومتربي وبيحبني أكتر من نفسه”.

شيرين ترد على تسريبات حماها: زوجي إنسان محترم وأنا كلي ملكه.. والجمهور: بس ماترجعيش تعيطي  
شيرين ترد على تصريحات حماها: زوجي إنسان محترم وأنا كلي ملكه.. واستكملت شيرين: “ربنا حطه في طريقي في الوقت اللي كنت مدمرة ورجع لي الثقة في نفسي حسام ربنا هو اللي بعتهولي وربنا مابيعمليش حاجة وحشة”.

وواصلت شيرين دفاعها عن زوجها: “حسام بيحبني أكتر من نفسه أنا وبناتي ده دليل أنه من ساعة ما اتجوزني ما استفدش بأي حاجة وماعملش لنفسه اي حاجة حسام انسان عظيم وامه ست عظيمة”.

موضة ستايل

وعن حقيقة استغلال حسام حبيب لأموالها قالت شيرين: “مافيش توكيلات باسمه والفيز بتاعتي مش معاه وكل الكلام ده مش مظبوط لأن أنا كلي ملك حسام أنا بتاعته، أنا جوزي راجل ابن عائلة محترمة”.

واختتمت شيرين ردها: “حسام راجل اللي زيه مابقوش موجودين، كفاية انه طلع كل الناس اللي كانت بتستـ.ـغلني والتعابين اللي كانت في حياتي”.

وبمجرد أن نشرت شيرين هذا الرد انهالت عليها التعليقات والتي معظمها كانت تحذرها من هذه العائلة: “أيوة الفيزا مع مين؟”، “ماشي بس ماترجعيش تعيطي”، “ست أصيلة”، “خلي بالك بس”، “هاتزعلي جامد في الآخر”.

شيرين

هي مغنية وممثلة مصرية ولدت في 8 أكتوبر 1980 بحي القلعة في القاهرة، التحقت بمعهد الموسيقى العربية لتدرس فيه الموسيقى، وفي السنة الثانية تركت المعهد لتشق طريقها في الغناء.

شيرين وأزواجها

تزوّجت الفنانة والمطربة المصرية شيرين عبد الوهاب 3 مرات طوال حياتها، حيث كان الزواج الأول من الموزع الموسيقي مدحت خميس الذي تزوّجته لكي تتخلص من “الزن” الذي عاشته منه.

وتزوّجت شيرين للمرة الثانية من الموزع الموسيقي محمد مصطفى، وأنجبت منه طفلتين هن “هنا” و”مريم”، وانفصلا رغم قصّة الحب التي جمعتهما فهي من طلبت منه الزواج.

وتزوّجت شيرين للمرة الثالثة والأخيرة من المغني حسام حبيب، حيث كشفت شيرين أنها هي التي طلبت منه الزواج، مؤكدة أنها تتمنى الإنجاب منه.

تعليقات فيسبوك

الوسوم

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق